آموزش تنظیم نرم افزار Outlook

آموزش تنظیم نرم افزار Outlook برای ارسال و دریافت ایمیل

 

در صورت نیاز به پشتیبانی با شماره زیر تماس بگیرید

شماره تماس ما : ۰۹۱۹۷۰۶۵۵۹۷

برای عموم کاربران سر زدن به اکانت هاستینگ جهت چک کردن ایمیل ها دشوار بوده و اصلا خوش آیند نیست.

البته این مسئله بی دلیل هم نیست چرا که حتی اگر در نظر بگیریم راه های دسترسی آسانی هم به ایمیل ها وجود دارد، باز هم واسط گرافیکی به کار گرفته شده در بخش ایمیل هاست ها اصلا جالب نیست و در مقایسه با سرویس های رایگان عمومی مانند جی میل و یاهو، طبیعی است که کسی رقبتی به کار کردن با سرویس های ایمیل موجود بر روی هاست ها را نداشته باشد.
دقیقا به همین دلیل است که افرادی که با ایمیل هایشان زیاد سر و کار دارند ترجیح میدهند از نرم افزار Microsoft Outlook برای این کار استفاده کنند.
در این پست به شما آموزش خواهم داد چطور مایکروسافت آوت لوک را برای این کار تنظیم نمایید. توجه داشته باشید که این آموزش برای آوت لوک ۲۰۱۰ آماده شده و اگر ورژن شما متفاوت است ممکن است تفاوت هایی بین شیوه ی اعمال تنظیمات در ورژن شما با ورژن ۲۰۱۳ وجود داشته باشد. اما به طور کلی شیوه ی ارسال کار به شکلی است که در ادامه آمده است. لطفا با ادامه ی مطلب همراه باشید.

 

۱-نرم افزار outlook را اجرا نمائید و از منوی fileگزینه add account  را بزنید.

۲-در پنجره بعد گزینه manual setup or additional server types را انتخاب نمائید و دکمه nextرا بزنید. 


۳-در این مرحله گزینه  pop3 or imapرا انتخاب نمائید و دکمه nextرا بزنید. 

۴-دراین پنجره مشخصات ایمیلی که قصد تعریف آن را دارید همانند شکل زیر وارد نمائید.ودکمهmore setting را بزنید.


۵-در پنجره setting بروی تب outgoing  کلیک کرده و تیک آن را بزنید.


۶-در پنجره setting بروی تب  advancedکلیک کرده و تنظیمات را با توجه به شکل بررسی نمائید. 

*لازم به ذکر است همان طور که در شکل شماره ۶ با نوار زرد رنگ مشخص شده است،چنانچه تمایل دارید یک نسخه از ایمیل ها بروی سرور باقی بماند تیک آن را گذاشته و مدت زمان ذخیره ی آن را تعیین نمائید.

چنانچه تمایل به حذف ایمیل از سرور بعد از حذف از outlook را دارید،مورد آخر را تیک دار نمائید.

Outlook config 6

۷-پس از تنظیمات بالا نرم افزار outlook  ارسال و دریافت شما را چک کرده و مانند تصویر شماره ۷ به شما تائید میدهد.
Outlook config 7

در صورت تائید ارسال و دریافت آدرس ایمیل شما در نرم افزار ثبت می شود.

در صورت نمایش خطا با واحد پشتیبانی تماس حاصل نمائید.

شماره تماس ما : ۰۹۱۹۷۰۶۵۵۹۷

اگر در هنگام ارسال ایمیل با ارور The Sent Items folder is unavailable مواجه میشوید :
به تب File مراجعه کرده و Account Settings و سپس روی زیر مجموعه ی آن کلیک کنید.

در پنجره ی جدیدی که برایتان باز میشود آدرس ایمیل مورد نظرتان را از تب E-mail انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه ی Change کلیک کنید.

 

در پنجره ی Change Account بر روی دکمه ی More settings که در پایین صفحه قرار دارد کلیک کرده و به تب Sent Items بروید.
گزینه ی Save sent items in the following folder on the server را تیک بزنید.
پس از انتخاب Inbox روی دکمه ی New Folder کلیک کنید و یک فولدر با نام sent بسازید. توجه کنید که تنها از حروف کوچک استفاده کنید وگرنه به ارور برخورد میکنید.
فولدری که به تازگی با نام sent ساخته اید را انتخاب کرده و تنظیمات را ذخیره کنید.

از این به بعد در ارسال ایمیل مشکلی وجود نخواهد داشت.


اشتراک در شبکه های اجتماعی

  |     |     |     |  

پاسخ